Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 14. januar 2016

Lidt har også ret......



.....og nattens drys sne pynter gevaldigt på havelandskabet omend der ikke kom vildt meget. Lyskæden på den opstammede buksbom kommer atter til sin ret og det er lige før at julehumøret vender tilbage.



26 kommentarer:

  1. Hejsa Hvor er det nogle dejlige stemningsfyldte billeder, så fine.kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Tina.......istid er en fotogen tid :0)

      Slet
  2. Hej. Det ser rigtig hyggeligt og stemningsfyldt ud.

    SvarSlet
    Svar
    1. Talk Birgitte.....det skal nydes at det nu er vinter frem for efterår ;0)

      Slet
  3. Herligt med lidt sne, vi fik ikke noget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ligger for lunt i svinget derude på paradis-øen Lisbeth ;0)

      Slet
  4. Svar
    1. Jeps.....skønt med lidt lys i mørket ;0)

      Slet
  5. Det ser dejligt ud. Absolut ingen sne her hos os... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv - jeg krydser fingre for et drys sydover ;0)

      Slet
  6. Ja det er virkelig meget meget smukt, både med sneen og lysene.
    Jeg har taget lyskæderne ned og pakket væk, så vi må nøjes med sneen herovre :-)

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. .....ja jeg havde jo ikke nået det med kæderne endnu - så stømmen blev lige tilsluttet igen ;0) Ved at det ser smukt ud hos dig også uden kæder :0)

      Slet
  7. Det ser både hyggeligt og festligt ud på samme tid. Vi har fået et større drys, så det pynter også sammen med vores lyskæder

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja bare ærgerligt det ikke lige kunne ramme os i julen ;0)

      Slet
  8. Vi har også stadig et fint drys liggende, men jeg har ikke fået taget billeder af mine lygter i sneen, så jeg nød dine rigtigt meget.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Du nyder bare løs søde Ulla.....bare nu sneen får lov at ligge lidt denne gang :0)

      Slet
  9. Hej Dorthe

    jo, sne og vinter er bare super, nu når det ellers er så mørkt. Det måtte godt blive liggende 1 måneds tid - men de truer idag med at det hele skal regne væk inden en uge - vi får se...

    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja fronterne kæmper lidt om magten og kan se det allerede tør nogle steder i landet igen....her er der stadig sne og frost og det må super gerne blive ved som du siger ;0)

      Slet
  10. Hi hi, ja her kom julehumøret også helt prompte, da sneen begyndte at falde.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke ....bjældeklang bjældeklang ;0)

      Slet
  11. Hold så lige op for nogle flotte billeder! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ven......vinter og sne er et taknemligt fotosceneri ;0)

      Slet
  12. replica bags koh samui replica hermes handbags e0c20t0c05 replica bags online pakistan replica bags reddit redirected here f5e39u8y90 replica bags wholesale hong kong you could check here u7q24a7v89 replica wallets 7a replica bags wholesale

    SvarSlet
  13. Hello everyone my name Ximena Jimena from Cuba i want to use this medium to inform the world on how i got cured from Herpes & diabetes at first when i had symptoms back in 2014 i went for test and it came out positive i lost hope of getting a better relationship or marriage, everything changed when i met Dr Itua i contacted explained everything to him and he said he has the cure so i decided to order it from him, so i actually did after 2 weeks i went for test and i was negative i'm forever grateful to him.he can also cure all diseases
    email: drituaherbalcenter@gmail.com www.drituaherbalcenter.com Dr Itua can also bring back your ex lover and make him or she love more than ever.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...