Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 10. januar 2016

Lyset......


Der skal blot lidt frost til - før lyset kan tændes og gnisten bliver til flamme. På mange måde blev 2015 mod min gode vilje et ualmindeligt fattigt haveår her på bloggen.....det er der mange gode og også nogle mindre gode grunde til. 

I stedet for at dvæle ved 15 er lyset nu tændt og jeg glæder mig til at tage hul på haveåret 16 der venter forventningsfuldt forude. 


18 kommentarer:

  1. Ja men så glæder vi os til, at du bliver mere aktiv på bloggen i 2016.
    Det er i hvert fald flot med islygterne.
    Knus fra Samsø

    SvarSlet
  2. Lyset er begyndt at vende tilbage, de lyse timer er tiltagende vi kan kun glæde os.
    Smukke islygter du har lavet.
    Jeg glæder mig til at se mere fra dig.
    Kh Linda fra Casa Rosen ( den tidligere Casa Asti)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skønt med lyset på flere planer Linda.......Casa Rosen følges der lige op på :0)

      Slet
  3. Kære Dorthe.Dejligt at du er på igen.........du har været savnet.
    Og nu går den rigtige vej mod de lyse timer.Og det trænger vi alle til.
    Rigtig god søndag Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jette.......ja det tror jeg på - lyset skal være velkomment tilbage. God søndag til dig også.

      Slet
  4. Smukke islygter. 2015 var heller ikke mit bedste blogår. Nu må vi håbe 2016 bliver bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte - ja vi krydser fingre for et formidabelt 2016 :0)

      Slet
  5. Fine islygter :-)
    Det er godt at høre lidt fra dig igen, og håber der er overskud til, at det fortsætter hen over året.
    Godt nytår

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vivi og godt nytår til dig også. Ja jeg satser på at 2016 bliver et forrygende haveog bloggerår :0)

      Slet
  6. Fin stemning med dine islygter - trællebænken du har stillet dem på, er det en du har købt, eller har i selv lavet den (det ser ud til at være en god størrelse).
    Godt nytår.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anita....det hygger altid i en kold tid :0) Ja trelle bænken og brændeskjulet har vi selv lavet. Bænken er lavet af én trællebænk......elsker deres slidte og rustikke udtryk :0) Godt nytår til dig også.

      Slet
  7. Kæreste Dorthe, jeg vil glæde mig til din genkomst på bloggen, dine dejlige og inspirerende indlæg er savnet. Selvom du har postet på FB og muligvis også på Instagram, hvor jeg ikke er så flittig - så synes jeg at dine blogindlæg er ekstra inspirerende:-)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste Lisbeth ....det vil jeg sørme også kan du tro. Jeg er lige ved at samle lidt op på de havemåneder der er gået siden sidst og så glæder jeg mig til foralvor at tage hul på haveåret 16 ;0) Knus

      Slet
  8. Hej søde Dorthe, velkommen tilbage, hvor blev jeg glad over at se dit indlæg her :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ulla.....jeg er super klar til at tage hul på 2016 i dit skønne selskab :0)

      Slet
  9. Kære Dorthe Har så tit tænkt på dig. Dejligt at have dig tilbage. Skønne islygter du har fremstillet , dejligt medlyde mørket. Knus atina

    SvarSlet
  10. Hello everyone my name Ximena Jimena from Cuba i want to use this medium to inform the world on how i got cured from Herpes & diabetes at first when i had symptoms back in 2014 i went for test and it came out positive i lost hope of getting a better relationship or marriage, everything changed when i met Dr Itua i contacted explained everything to him and he said he has the cure so i decided to order it from him, so i actually did after 2 weeks i went for test and i was negative i'm forever grateful to him.he can also cure all diseases
    email: drituaherbalcenter@gmail.com www.drituaherbalcenter.com Dr Itua can also bring back your ex lover and make him or she love more than ever.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...