Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 20. marts 2014

Viberne svajer.....


....noget så gevaldigt derude i vinden.

Blot en lille bøn  herfra. Lad nu for pokker vinden tage af - da Simon og jeg har et lille malerprojekt vi meget gerne vil i gang med til weekenden.

6 kommentarer:

  1. ... så smukke der i blondekrukkerne :) Mon det er hønsehuset, I skal i gang med - jeg vil glæde mig til at følge med i processen her også - det bliver sjovt for Simon at komme i gang med hønseriet.

    Knus, Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er skønne....og viberne ude i bedet er begyndt at dukke op med dukkede nakker og små klokkeknopper - utroligt så tidligt :0)

      Det er da lige det det er Ulla.......som du ved så er den så smukt landet på matriklen og står nu pænt midt på græsplænen og venter på et par penselstrøg ;0)

      Slet
  2. De er bare så smukke de dejlige vibeæg. Jeg håber at I får malet - hvor er det dog hyggeligt med sådan et mor-søn projekt:o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er forunderligt som naturen er indrettet med skønne mønstre, former og farver....og her er vibeæggene da et fantastisk kunstværk ;0) Ja det er super hyggeligt når ungerne er med....og langt hen ad vejen må det jo siges at være Simons projekt det her med hønsehus og morgen friske æg ;0)

      Slet
  3. Hej Dorthe.Det lyder da hyggeligt med en maler weekend.............har også nogle malerprojekter jeg skal i gang med.
    Og hvor er de fine dine vibeæg.............mine har ikke vist sig endnu.
    Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde Jette...........nu håber vi så bare at det holder tørvejr ;0) Vibeæggenen på billedet er fremdrevet.....men de er på vej flere steder ude i bedene her - det bliver så godt ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...