Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

torsdag den 6. februar 2014

Torsdags lykke.





Denne lækre sag af en påskeklokke står klods op ad min ligusterhæk......med klokkerne vendt ind mod hækken - hmmm -  bestemt ikke særlig praktisk når jeg nu vil prøve at fange skønheden med linsen.

Det må vist blive til en gang "grib spaden" ved lejlighed for at flytte smuksakken.



24 kommentarer:

  1. Hej Dorthe
    Ja smuk er den. Jeg har flyttet et par stykker her i vinter endda med knopper. Det ser ud til at gå fint, så grib du bare spaden ved lejlighed :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. det tror jeg bestemt jeg må Lisbeth.....nu er jeg ydermere blevet fristet til et internet besøg hos Gartneriet Spiren...og der kom lidt skønhedder i kurven så nu får den smukke røde snart mere klokke selskab 0)

      Slet
  2. Synses ny du har fanget den meget godt. det er da i hvert flad blevet til flotte billeder
    KH Linda - mrsdahl.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Linda og velkommentil min lille vinterhave ;0) Det var ikke helt let må jeg betro dig....hovedet måtte stikkes godt ind i hækken - jeg følte mig lidt som en struds ;0)

      Slet
  3. Ja, hvorfor har de den uskik med at vende de smukke blomster væk fra beskueren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det burde forbydes ved lov Marie ;0)

      Slet
  4. Vilka vackra bilder. Underbar rosa nyans...
    Kram Eva, Tinibelli

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Eva....ja den er lækker den farve ;0)

      Slet
  5. Billederne er da fine af den smukke blomst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Åse....de blev vist okay....men der skulle trykkes nogle gang for at få focus ;0)

      Slet
  6. Ja jeg har også flyttet mange af mine til en klokkehøj.......for nede ved jorden skal man kravle rundt for at nyde de bly skønheder. De har det med at vende hovedet nedad.....og det går virkeligt ikke, når man nu er så fin.
    Så selvfølgelig skal du have fat i spaden....!

    SvarSlet
    Svar
    1. En lille forhøjning lyder som en god ide Bente.....så kan du rigtig se de smilende ansigter på skønhederne ;0)

      Slet
  7. Den er virkelig smuk. Ja den må du hellere flytte til et mere synligt sted :-)

    SvarSlet
  8. Så underbart!
    Har du ingen snö kvar alls?
    Det har vi.
    Allt gott
    Annika

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej Annika....ingen sne her i min have og det lidt vi har haft forsvandt meget hurtigt - men der må da gerne komme lidt mere men så skal det sørme snart være ;0)

      Slet
  9. Åh så yndig men et upraktisk sted at slå sig ned. Tror sagtens at den kan flyttes nu. Påskeklokker et lyspunkt i haven netop nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja en smukle upraktisk må man sige det er Anne......det må komme an på en prøve hvis jeg ellers nænner det ;0)

      Slet
  10. Hvor er din Påskeklokke smuk! Et dejligt syn i denne tid.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er bare for lækre de klokker Tina :0)

      Slet
  11. Super smuk smuksak :-)
    Knus Susan

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...