Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 2. december 2012

My Winter Wonderland





 

.....skønt syn at stå op til ;0)

16 kommentarer:

  1. Smukke billeder af dit Wonderland, som du så sødt deler med os. Der er ingenting, der slår let frost med sne og sol på.

    Og så var det da bare skønt at gense dine islygter. Sidste år forsøgte jeg mig med de to spande, men fik ikke rigtigt held af det. Jeg må forsøge at få formene købt i stedet for. Tak for inspirationen, endnu en gang og kom bare med mange flere billeder når du får gang i produktionen, det er utroligt stemningsfuldt :)

    knus Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. ....tak sødeste Ulla - en snedækket have varmer et koldt vinterhjerte - desværre var der lidt tø i går.....jeg håber frosten får overtaget igen :0)


      Slet
  2. Det er bestemt meget smukt. Dejlige billeder! Jeg må vist se at komme i tøjet og ud at tage nogle snebilleder :-)

    SvarSlet
  3. Sikke fint snefald I har fået i det nordlige, her i Århus er det så som så, men køligt er det dog. Så eventyrligt og beroligende der ser ud i din have, jeg kan næsten høre stilheden.
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt som at tage en dyne over hovedet....alt bliver dæmpet og alle er rolige og glade ;0)

      Slet
  4. Super flotte vinterbilleder :) Anne Gine

    SvarSlet
  5. Nydelige, stemningsfulle vinterbilder fra hagen din! Ønsker deg en fin adventsuke!

    SvarSlet
  6. Godaften Dorthe.Så smukke billeder du viser.Der er nu ikke noget som en
    snedækket have....det er virkeligt Wonderland!
    Rigtig god advent til dig og din familie Jette

    SvarSlet
  7. Så superfint! Snö är underbart... på bild!
    Ha det bra!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  8. Det var smukt at stå op til, og så holdt det hele dagen til stor glæde for store og små ;-)

    SvarSlet
  9. .....nemlig - til STOR glæde ;0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...