Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 6. maj 2012

Tjuhej hvor det går :0)




.............bare en lille opdate på er par  af havens projekter - nu kan der snart sættes flere flueben :0)

Brændevæggen er klampet sammen og malet ligeledes er den gamle trappe. Som flere af jer skyder på så kommer den ganske rigtig snart til at fungere som plantetrappe henne ved min smukke akebia. Jeg har gravet planter op og gjort plads - nu skal den bare monteres ;0)

6 kommentarer:

  1. Der er godt nok gang i den hos jer Dorthe ... Jeg piver lidt når du nævner din akebia, for jeg fik jo en haps af din plante i LIFE, men den er desværre ikke blevet til noget. ævv med bæv på ... til gengæld glæder jeg mig over min store Dorthehosta og Dorthestokrosen som trives.
    Kh Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der sker noget i tiden - tror jeg vil holde et projekt frit 2013 ;0)

      Ærgeligt med akebien - jeg vil meget gerne prøve at lave en ny til dig.......jeg ved dog ikke lige hvor længe den er om at slå rod - men det må jo komme an på en prøve :0)

      Din "Dorthehosta" er vist ikke fra mig af - havde ingen med selv men kom hjem med et par stykker fra - så vidt jeg husker Anne Mette ;0) måske din har sammen ophavsmand :0)

      Slet
  2. Der sker da rigtig noget hos jer.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god aften.

    SvarSlet
  3. Så mycket du har på gång! Och allt i svart, det passar så bra till det gröna!
    Ha det bra och glöm inte att njuta!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
    Svar
    1. .......*SMILER* - jeg husker så bestemt at nyde - der skal jo ret mange tænke pauser til for at projekterne bliver helt rigtige ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...