Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

søndag den 13. maj 2012

Lige som solsorten.....


.......som her sidder i toppen af  søde Ulla´s pæretræ - hende på den anden side af bøgehækken - vil jeg nu synge solen ned efter en helt fantastisk dejlig week-end.



Billedet nederst til højre er taget gennem det ene vindue i udestuen :0) 

8 kommentarer:

  1. Dagen i dag har i hvert fald været helt fantastisk dejlig.

    STORT TILLYKKE med dagen forleden - og den skønne udestue. Helt sikkert en royal værdig :-)

    Ha´en god uge
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Birgitte - den er blevet lige som jeg drømte om - måske endda bedre ;0)

      Slet
  2. En skøn skøn havedag er slut - må vi få mange flere af dem :-)
    Jeg er lidt bagefter med at læse indlæg, så så desværre ikke at du havde fødselsdag forleden. Men derfor skal du nu have et stort tillykke alligevel. Og tænk sig at få så dejlig en gave - at jeres skønne havestue blev færdig :-)

    P.S. Plejer du ikke at have en mailadresse på siden? Jeg vil nemlig gerne se dine tulipaner ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber vi at vi gør for man bliver jo helt afhængig af haven ;0) Tak for det søde og det lyder skønt med et havenissebesøg - her er mailen:

      dorthe.claus@energipost.dk

      Slet
  3. Jeg kan næsten høre dens aften sang :-)

    SvarSlet
  4. Solsortens sang er indbegrebet af dansk sommer, jeg ELSKER dens sang :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. ....me to - selv om den kan være en smule irriterende på morgenkvisten hvis jeg ikke er helt klar til at stå op ;0)

      Slet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...