Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 29. maj 2012

Ja, sådan kan det gå.......



...........når forhaven bare har fået lov til at passe sig selv hele foråret, mens projekt, på projekt, på projekt har stået på i baghaven.

Men nu må det også snart være slut.........der skal luges!!!!!!

Men først når de smukke selvsåede kornvalmuer har blomstret et par dage endnu - de ser så skønne ud hvis man da formår at ignorere det faktum at de udelukkende står der fordi der ikke har været tid til at luge dem væk mens de var små :0)

Denne gang når de dog ikke at sprede frø igen.....tror jeg ikke ;0)



6 kommentarer:

  1. Er det den ORANGE farve, der skæmmer? De er ellers nuttede.

    Kender i øvrigt alt til det der med at ha projekt på projekt igang. Har selv noget igang over HELE haven. Man skulle ha' 8 arme, som en blæksprutte, men lugte lidt bedre.

    SvarSlet
    Svar
    1. .....søde Marianne - næh nej den orange røde farve er ikke så skæmmende (selv om den ikk ehøre til yndling nuancerne :0)mere det at de vokser OVER ALT mellem mine piksten.

      ....eller endnu bedre 10 arme ;0)

      Slet
  2. Hvor er de søde - de selvsåede valmuer er super skønne. Kan godt forstå du lige skal nyde blomstringen et par dage mere, inden de smutter i svinget ;O).

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Mette - de er meget søde og jeg har en svaghed for kornvalmuer.......men dog mest i kornet og i grøftekanten ;0)

      Slet
  3. Hi hi... sådan kan det gå. Jeg har lidt samme problem med en lupin i rhododendronbedet. Hvor kom den lige fra?? Nyd den nu så længe det vare :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  4. Lige nu mens de blomstre er de bare så fine og så kan man jo helt fryde sig over at man ikke nåede at få dem luget væk.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...