Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 10. april 2012

De står der endnu.....


Ugen starter med regn på skemaet og i zinkbaljen står nogle af de forårsblomster jeg købte før påske......jeg har endnu ikke nået at plante dem.......men måske i eftermiddag når jeg kommer hjem......kommer tid kommer råd er det ikke sådan :0)

Ha' en fornøjelig dag.

15 kommentarer:

  1. Penseér är tåliga och fina!//Helen

    SvarSlet
  2. Uhm, skøn farve på iris'en.
    Jeg satser også på lidt mindre regn end lovet, så jeg kan få ordnet noget af alt det, jeg ikke nåede i påsken ;-)

    SvarSlet
  3. Det har ikke rigtigt været havevejr i de sidste par dage - her har regnen øset ned. Men det bliver godt at komme i gang igen :-) Klem

    SvarSlet
  4. Jamen der står de da fint ;D
    Håber vejret snart viser sig fra sin gode side så vi kan blive færdige med småprojekterne.
    Hvide violer er skønne :P

    SvarSlet
  5. Så skjønne stemorsblomster :)
    Kos deg med plantingen...

    Klem, Catharina

    SvarSlet
  6. De er da fine endnu og kan sagtens klare endnu nogen dage, inden de behøver at blive plantet ud.
    Her regner og blæser det, så det er BARE ikke havevejr.
    Tak for kigget.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  7. Heldigvis løber de ingen steder, så du når det nok. De ser stadig fine ud og der er ikke meget ved at gå rundt i regn og kulde og plante.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  8. Dejlige forårsblomster du har fundet - og helt speciel og flot farve på vår-irisen.
    Du har helt ret - kommer tid kommer råd og som Lisbeth skriver, så render de ingen steder :o)

    SvarSlet
  9. Smuk smuk vår-iris.
    Mine er færdige for i år.
    Jeg har aldrig set dem med sådan nogle tegninger. Godt fundet :-)

    SvarSlet
  10. Ja, det er helt rigtigt med kommer tid kommer råd... det må være havenissernes mantra i øjeblikket :-) Og i det mindste er der jo ingen fare for at de tørrer ud.
    Jeg kan virkelig godt lide de bordeaux iris, mums.

    SvarSlet
  11. Disse løper jo ikke fra deg. Kjempe fine er dem og står riktig flott!

    SvarSlet
  12. Vi når de nok.
    Se mit billed det er den fyldte blodurt, købt på et havemarked ( der kan de være dejlig billige)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det sørme også.......og hvor er den bare skøn - jeg kigger ekstra godt efter i år ;0)

      Slet
  13. ......tak for alle jeres søde kommentarer - I har ret der står de jo godt og halvdelen af dem står der faktisk endnu......men I DAG - jeg lover de kommer i jorden :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...