Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 29. november 2011

Glad som på en sommerdag.......

Dagpåfugleøje

........hvor sommerfuglene flyver fra blomst til blomst for at suge af den skønne skønne nektar.

  • Glad fordi stormen her i haven ikke gjorde uoprettelig skade.
  • Glad fordi vinduespudseren kom meget, meget tidligt og vaskede saltvandssprøjt  og efterårssnavs af meget beskidte vinduer
  • Glad fordi jeg har lånt en bærbar computer
  • Glad fordi ungernes legekammerater skal spise ristaffel her
  • Glad fordi jeg fik købt mere gran så jeg nu kan lave en guilande på trappen

GLAD GLAD GLAD

Dagpåfugleøje

21 kommentarer:

  1. Hej Dorthe
    Og jeg bliver glad bare af at se dit indlæg :o) og lidt misundelig over det med vinduespudseren, mine vinduer er godt nok beskidte.
    Nå men dejligt du er glad, og at der ikke skete noget uopretteligt i din have.
    Jeg hørte om en i Nordjylland, hvor der var væltet 6 træer.
    God fornøjelse med guirlander og ristaffel.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Ja, det er da lige til at blive glad af :-)
    Knus Signe

    SvarSlet
  3. Dejligt glad indlæg. Og dejligt at huske du husker os på de små ting, som gør os glade i det daglige :-)

    Ih de der vinduer trænger godt nok også gevaldigt her og gik netop og planlagde vask. Jeg må vis hellere få mig taget sammen i weekenden.

    Ha' en forsat glad aften :-)

    SvarSlet
  4. Og glad fordi der nogle gange ikke skal så meget til!

    SvarSlet
  5. Tak fordi du deler din glæde med os, det gør også mig glad.

    Godt at du har lånt en pc, så du igen kan bidrage med stemningsbilleder fra det nordjyske.

    knus Ulla

    SvarSlet
  6. Dejligt du sætter fokus på, at det sagtens kan være helt almindelige ting i ens hverdag, der kan gøre en glad :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det et dejligt indlæg at læse på sådan en almindelig tirsdag, hvor jeg i den grad trænger til at føle letheden som findes i glæde:) Knus og rigtigt god aften.

    SvarSlet
  8. Go och gla ska människan va! Så mycket enklare allting blir om man är glad och trivs. Det gäller att se alla små guldkorn i vardagen och ta vara på dem - det gör ju du så grattis!

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  9. Der er SÅ meget at glæde sig over og så smitter glæde noget så dejligt :-0

    Ha´en fortsat glad aften
    Birgitte

    SvarSlet
  10. Dejlig dag og dejligt humør :o)
    Kh Helle

    SvarSlet
  11. ......glæden er stor når jeg læser alle jeres dejlige kommentarer ;0)

    SvarSlet
  12. Glad over at læse sådan et positivt indlæg :-)
    Glad over at stormen bare tog 3 ruder i driverhuset, for de kan nemt skiftes.
    Og glad over at jeg fik købt 5 julegaver idag, og det er ikke engang december endnu :-)

    SvarSlet
  13. ....og her til morgen er det en stor glæde både at se himmel og sol ;0)

    SvarSlet
  14. Det har du helt ret i Dorthe, jeg har også lige været ude og tage billeder, men det er noget køligt.

    SvarSlet
  15. Det er dejligt at være glad, også for de små ting.
    Det med vinduepudseren kan jeg nikke genkendende til. Da vi flyttede retur til huset kom vores vinduespudser og fjernede træpuds fra ruderne, fra tømmerenes laden og gøren. Pludselig kunne man se haven helt klart igennem ruderne. Herligt ;)

    SvarSlet
  16. Kan man finde glæde i de små ting, så er der jo næsten altid et eller andet at glæde sig over hver dag.

    SvarSlet
  17. Tak for dit indlæg. Jeg blev også glad!

    SvarSlet
  18. Det er så vigtig, at vi husker at glæde os over de små ting i dagligdagen. At vi husker, at sende et lille smil til de mennesker vi møder på vor vej.

    Ha' en dejlig glad aften :-D

    SvarSlet
  19. Glad for jeg fik tid til at blogge lidt idag:o)
    Skønt smittende indlæg
    Knus
    Annette

    SvarSlet
  20. Det gør mig glad indeni at se dig så dejligt glad....skønt med en sommerdag midt i november..

    kh Anne Mette

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...