Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 29. juni 2011

Overvejer at gøre som denne fyr......


.......hoppe på hovedet i baljen - hvis jeg da bare havde en balje der var stor nok :0)


 

 
Pliske, plaske - ryste fjer og så kunne man da også lige overveje en tur mere :0)

14 kommentarer:

  1. Ja, det er godt nok hedt her i sommervarmen. Hvor er det nogle søde billeder :-)

    SvarSlet
  2. Ja, det kunne bestemt være superskøntog du har da også gjort det ekstra indbydende med blomsterhoveder. I weekenden, da manden var lidt træt af at slå græs, foreslog han, at vi fik en swimmingpool. Ideen døde, da jeg forlangte, at der fulgte en af de der unge muskuløse poolmænd med....:-) Selvfølgelig kun pjat og gas, for der skal ingen swimmingpool ind i vores have, men en lille balje til fødderne ville bestemt være dejligt.

    Nyd dagen i haven
    Birgitte

    SvarSlet
  3. Det er nu så hyggeligt med badende fugle i haven. Det nyder jeg også meget i vores fuglebad, de kommer især ved aftenstid.

    SvarSlet
  4. Ja, der bliver pjasket i disse dage.

    SvarSlet
  5. den har det da super dejligt, din solsort;)

    SvarSlet
  6. Wow...for noen blinkskudd du har fått her, hærlige bilder, :O)
    Ha en trivelig kveld, hilsen Lisbeth :9

    SvarSlet
  7. Ja, det ser så skönt ut när de plaskar, man blir bestämt lite avundsjuk!
    Kram
    Katarina

    SvarSlet
  8. En herlig hygge solsort du har fanget der, det er lige før jeg forventede at den på sidste foto havde kastet sig om på ryggen i liggestolen... ;o)

    SvarSlet
  9. Skønne billeder af den badende solsort. Forstår udemærket du har haft lyst til at gøre som den, det har da været rigtig lummervarmt i dag.

    SvarSlet
  10. ........ja lummer er det rette ord :0) Fodbad og vandplaskeri blev det også til for mit vedkommende - det var tiltrængt :0)

    SvarSlet
  11. Hvor er det skønne billeder :-) Den kan da heller ikke forlange meget mere, den lille solsort, med blomsterhoveder og det hele i vandet.
    Hi hi, Fru Friis, for den med liggestolen. Man kan lige se det for sig :-D

    SvarSlet
  12. Dejlige billeder - og et dejligt bassin du har der. Hvor har du det fra? sådan et kunne jeg godt bruge i min have - til solsorteswimmingpool :-)

    Mange hilsner

    SvarSlet
  13. Sikke nogle skønne billeder du har været heldig at fange der..Jeg har forsøgt med vores fuglebad men har endnu ikke været heldig :)
    Hilsen Karina

    SvarSlet
  14. Det er så skønt med solsorte i haven - når det en sjælden gang sker jeg er vågen om natten stornyder jeg solsortens fine toner ved morgengry :-) så smukt!

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...