Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

onsdag den 23. marts 2011

Det gør ikke noget.....

.........at dagen startede tidligt når himlen så sådan ud lidt i 06.00



Desværre holdt den smukke himmel ikke længe og solen fik ikke den samme magt i løbet af dagen som i går - dagen blev en smule kølig og ret blæsende, så jeg har været ude at sikre mine små krukker så de ikke vælter ned i den hårde vind. Det var vist det det kunne blive til i haven i dag :0)

11 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig himmel:) Det var lidt ærgeligt at det blæste op!

    SvarSlet
  2. Åh så vackert!Otroligt:-)
    Vilken tur du var vaken!
    KRAM från mig!

    SvarSlet
  3. Flotte farver. Godt fanget med himlens farver i vandet - der er lidt prinsesse-eventyr over det :-)

    SvarSlet
  4. Smuk himmel, men den må jeg se fra sengen.

    SvarSlet
  5. Du tager altså de fedeste billeder, Dorthe! Specielt det øverste er helt fantastisk. :))

    Hav en dejlig dag i morgen. Jeg håber den vil bringe mere have tid til dig end dén i dag. :))

    KH
    Ulla

    SvarSlet
  6. Sky har en fantastisk farve. Smukke billeder. Med venlig hilsen

    SvarSlet
  7. Du har fångat Aurora på ett strålande sätt! Morgonrodnad...underbart.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvarSlet
  8. Skønne billeder..ærgerligt at det ikke holdt hele dagen..

    SvarSlet
  9. Så smukke billeder. Forårskram.

    SvarSlet
  10. Forårskram til alle jer også :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...