Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

fredag den 24. december 2010

Hjertlig hilsen......


Her på denne stille, smukke, snefyldte og skyfrie julemorgen vil jeg ønske alle jer søde rare mennesker ude i blogglandia en rigtig glædelig jul. Her er solen er ved at stå op og lokaludsigten lover høj solskin, blå himmel og frost hele dagen.

 Jeg håber at julefreden sænker sig rundt om i jeres hjem og at alle når frem til deres destination hos familien, trods de sne mængder store dele af landet har fået de sidste par døgn. Selv har jeg en moster der desværre ikke kommer frem p.g.a aflyste tog og busser så hun valgte at blive hos familie på Sjælland.

Her er vi gået ram forbi, ingen snestorm på disse kanter, men sneen fra sidst har fået lov at ligge i den hårde frost så:

 hvid jul her også.

........historisk Hvid Jul
- da det ikke før er sket at der er landsdækkende hvid jul to år i træk i Danmark.
 

GLÆDELIG JUL 
og ønsket om et rigtigt godt nyt haveår til jer alle

De kærligste hilsner
Dorthe/Solhatten








7 kommentarer:

  1. Tak skal du ha' og i lige måde!!

    SvarSlet
  2. det er da dejligt at nogle landsdele ikke har haft snestorm i går.
    Glædelig jul til dig og din familie:-)

    SvarSlet
  3. Der har været mange helt eventyrlig smukke dage på det sidste.

    Og med en hvid jul med frost, sol og høj blå himmel kan man ikke ønske sig mere :-)

    Glædelig jul også til dig Dorthe og din familie

    Mange varme julehilsner fra Mette Have

    SvarSlet
  4. Ønsker deg også en masse flott juletid:) Og hvor flott er det ikke med en hvit jul?:) Kos dere masse, gleder meg til å følge med når sesongen starter igjen over på nyåret:) Klem

    SvarSlet
  5. Det er så smukt med alt det hvide og her er vi oveni købet så heldige at have sol. Rigtig glædelige jul til dig og alle dine.

    SvarSlet
  6. Ka, vinteren er smuk, og nu har jeg også vænnet mig til, at den nok varer til april.

    Rigtig godt nytår.

    SvarSlet
  7. Tusind tak alle i skønne have-mennesker....glæder mig til haveåret der venter lige om hjørnet :0)
    Dorthe

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...