Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

mandag den 10. maj 2010

Pink wonder

smukke er de - om ikke som forventet lyserøde. Købte disse narcisser tilbage i 2006 og havde helt klart en forventning om at de var lyserøde. Men nej både navn og billede af dem skulle snyde mig så grueligt. Det lyserøde skær må man tænke sig til.....det er måske mere over i det hudfarvede.....men til trods for det så er de dog smukke disse skønne narcisser "Pink Wonder"....og efter at skuffelsen havde lagt sig er jeg blevet rigtig glad for dem.

8 kommentarer:

  1. Hej Dorthe...

    De er meget smukke!
    Har også prøvet det med at købe løg i en bestemt farve som så springer ud i en helt anden.
    Men disse var du heldig med trods alt.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hold da op, hvor er de fine !
    Men det er møg træls, når det ikke er den fave man troede.

    SvarSlet
  3. Så snygga !!!! Vilka narcisser......... Vill ha.........

    Ha' det bra!
    /Charlotte

    SvarSlet
  4. De var jo utrolig søte da:) Klem

    SvarSlet
  5. De er da helt bedårende, har ikke set dem før.
    Knus Annette

    SvarSlet
  6. Men noe så nydelig da! Jeg synes den var helt vidundelrig jeg, og veldig spesiell :) Vakre tulipaner under her også.

    Men du Dorthe, hva i all verden har dere i Sverige å gjøre?;) Neste gang må dere legge ferien til Norge, ja :)

    SvarSlet
  7. Lisbeth.....ja smukke er de da på trods :0)

    -----

    Miri....jeg var en smule skuffet må jeg nok erkende.....men det blev jo godt alligevel.

    -----

    Charlotte - du ved det kender jeg ALT for godt......den følelse :0)

    -----

    Linda - ja skønne er de :0)

    -----

    Annette - heller ikke jeg :0)

    -----

    Tak Ninni......Ja jeg ved ikke.......jeg er helt forgabt i Småland og svenske ødegårde :0) Men fjeld og li og fjord i Norge må vi vist også snart besøge :0) :0)

    SvarSlet
  8. De er da virkelig søde de narcisser.

    På billedet kommer de til at se en smule lyserøde ud - men det kan være det snyder.

    Kønne er de i hvert fald.

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...