Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 20. april 2010

Museøredans


Gårdsdagens birkeblade - svært at fange dem
i den kolde, kolde nordvestenvind.

Det nærmer sig det grønne.

6 kommentarer:

  1. hej Dorthe....børnene på mit arbejde fanger dem og siger de samler orm op..hehe ! de er sjove nogen gange... de små børn..

    SvarSlet
  2. Der er de ja, museørene som varsler at man er sent ute med å klippe rosene ;) Her er det ikke tegn til løssprett enda, og rosene er enda ikke klippet. Det er så kaldt nå at jeg har begynt å frye i ovnen igjen og flere steder i NOrge er det sne... Det er april på sitt mest grusomme...

    SvarSlet
  3. Så deilig å se:)
    Snart kommer de her også - nå vet jeg de er på veg!

    SvarSlet
  4. Jeg har aldrig hørt om museører før jeg lærte blogverdenen at kende! Det lyder sødt,hvor kommer det udtryk fra? Ja de ser da også søde ud:))

    SvarSlet
  5. Ja de museørene venter jeg på nå... Det er like før jeg ikkekan vente lenger og begynner å klippe løs på rosene... Men nå har vi hatt frost om nettene, så jeg for vel holde meg i skinnet litt til... Men jeg venter og lengter:)

    SvarSlet
  6. Anita...ja det giver stor glæde og mange smil at arbejde med børn :0)

    -----

    Ninni forstår faktisk heller ikke at de små blade har lyst at komme ud.....for der er frygtelig koldt i Danmark lige i tiden. En kold kold vind hersker fra nordvest....

    Roserne fik jeg klippet i week-enden....lige lidt før
    museørene :0)

    -----

    Marit....de er på vej og mere med :0) :0)

    -----

    Lisbeth.....det er en gammel huskeregel for hvornår det er tid at klippe roserne.....så det ikke bliver fort idligt og heller ikke for sent.

    Man sagde at når birketræets blade er lige så store som museøre så er det tid at finde beskære saksen frem :0)

    I dag siger man vist nok at de gerne må klippes lidt før museørene "springer ud".

    Men en sød huskeregel er det.

    -----


    Linda...frost her sidst i april er ikke så kærkommen. Her har vi også haft frost de sidste to nætter....brrrrrrrrr :0)


    -----

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...