Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 27. marts 2010

Nye friske gæt????





De udvikler sig ,og det i den rigtige retning......på bare 17 dage. Det er helt vildt. Inden længe kan jeg løfte sløret, da det går hurtigt i disse dage hvor temperaturen er på den gode side af 10 grader.


Nogen nye friske bud på hvad det er for én af mine mange yndlings blomster der er ved at tage form?



9 kommentarer:

  1. Å som du er heldig:) Her er det ikk eså varmt enda, men det kommer, det kommer:) Små ting skjer:) og små ting blir store på denne tiden:) Takk for hilsen, og JA makrolinsen er i hus:):) Vi er ikke helt venner enda, linsen og jeg, men jeg øver og øver og smisker og smisker, så håper jeg det går seg til. Er så uvant å ikke zooome inn selv.... HA en super lørdag, blir spennende å følge med i hagen din, for der skjer det virkelig ting skjønner jeg:) Klem

    SvarSlet
  2. Det ligner vibeæg, som jo er så smukke og elegante.
    Nu giver du intet hint om det er nogle du har plantet i år, for vibeæg bliver jo normalt plantet om efteråret

    SvarSlet
  3. Linda....tillykke med makrolinsen, syntes nok det kunne ses - det må være fantastisk :0) og gode venner skal I nok blive og uadskillelige :0)

    Ja man må sige der sker noget hele tiden nu....det er næsten svært at følge med :o)

    Rigtig god Palmesøndag søde Linda

    -----

    Havehyrde....der var BINGO. Det er selvfølgelig de skønne Vibeæg der er på vej. De har stået i krukken dækket af sne under min Hortencia hele vinteren. For en månedstid siden tog jeg dem ind i drivhuset......så sker der ting og sager :0)

    Glæder mig til de ternede kunststykker springer ud.

    God Palmesøndag til dig også :0)

    SvarSlet
  4. Fritillaria! Å...jeg så at en kom før meg :) Er det vibeægg dere kaller dem altså. De er yndige, skjønner godt at dette er en favoritt. Så moro at den vokser så fort :)

    SvarSlet
  5. Man skal jo ikke ligge på den lade side hvis man vil være med - Vibeæg er også en af mine yndlinge - helt fantastisk med en ternet blomst. Og havr fint du allerede har fået styr på din side

    SvarSlet
  6. Ninni...ja vi kalder dem Vibeæg og de er da noget af de skønneste man kan tænke sig. Har dem kun i krukker....men nu skal de også ud i haven.

    Dem jeg tidligere år har lagt i haven er aldrig nået at blive til noget før vores hund havde trampet dem ned. Men vi mistede Tiio i efteråret så nu skal jeg prøve med vibeægene igen og meget andet ........

    -----

    Hej Lisbeth og velkommen til min lille have. Ja Vibeæggene er helt uovertruffen....dem må jeg have fler af :0)

    SvarSlet
  7. wauw....siger jeg bare...vibeæg er en fantastisk plante....glæder mig til at se flere billeder af dem....så fantastisk at de er ternede...meget smukke er de...også en af mine yndlingsblomster...

    SvarSlet
  8. Anita ....de er sipelthen magiske med deres små tern. Jeg er sikker på at man ikke kan få for mange :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...