Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

lørdag den 6. marts 2010

Mini drivhuset....





Solen sender sin martsvarme ned fra en frostklar himmel og Bellis og Hyacinter soler sig så lyserødt yndigt i de fantastiske stråler.

Alt imens vil jeg smække en bolledej sammen for senere på dagen at kunne nyde friskbagt og varm kakao.

7 kommentarer:

  1. Tak Jeannette Mariae.....det er dog kun fordi jeg behændig lader linsen gå uden om week-end rodet og støvet du kan sige sådan *smiler stort*

    -----

    Tak søde Linda :0)
    -----

    SvarSlet
  2. hvor dejligt at se blomster...jeg får sådan en trang til haven her i foråret, men måske skulle jeg købe lidt indeblomster til stuen....istedet.....

    SvarSlet
  3. Det lyder hyggeligt med nybagte boller og kakao mens man kan sidde og nyde synet af forår i det lille søde minidrivhus. Åhh hvor man længes

    SvarSlet
  4. Ninni....vi må glædes over de SMÅ ting så indtil det "store" drivhus for alvor kan tages i brug må det lille gøre gavn :0)

    -----

    Anita jeg tro det krbler i os alle i disse dage....det er bare ikke rigtig til at komme til derude for al den sne :0)

    -----
    Ja det var skønt Annette.... og så lige en lille smut i Bilka efterfølgende hvor der røg et par violer i kurven :0)

    SvarSlet
  5. Underbart sött! JAg tror jag själv skall köpa ett sådant växthus till mig. Det känns som den är en klasssiker:-)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...