Min lille have er mit fitnesscenter - der er åbent 24-7 årets 365 dage. Altid med en mulighed for at få rørt havemusklerne . Velkommen til - jeg sætter stor pris på dit besøg og håber du føler dig hjemme her blandt havetrivialiteter og årstidsnormaler..... måske du endda får lyst til at plante en staude hos dig selv eller lægge en kommentar hos mig, det ville glæde mig meget - så: Carpe Rutila

GRIB SPADEN - Venlige have hilsener Dorthe alias: Frøken Solhat / IG: glimpses_and_moonlight

tirsdag den 23. februar 2010

Kære lille solsort....

Solsorten nyder de spæde solstråler alt imens den skutter sig oppe i legetårnet......den har "redt" sig en lille seng og sidder lunt i svinget......her har den overblik og sender glad en lille trille ud over nabolaget. En trille der kalder på forår, varmere tider og ikke mindst kærlighed fra en mage. En trille der får smilet frem og varmer hjertet.

Denne han har boet under vores udestue det meste af vinteren, her har den fundet "varme", læ og ly for vejr og vind når den ikke boltre sig med æbler og lign. på foderbrædtet.

6 kommentarer:

  1. Jeg er vild med det billed, især fordi solsorten har sat sig lige der hvor solsorteflaget vejre.

    SvarSlet
  2. Den lyd, den sang - den får hjertet til at juble :-)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor godt...den har lige arrangeret prinsesseflaget så den sad godt. :)) Det havde jeg ikke lige forudset at det kunne bruges til. Men man lærer hele tiden ;))

    Det er dejligt at høre dens sang. Jeg elsker når man vågner til fuglesang - så er det ikke så svært at stå op. ;)) Og se bare et solskinsvejr vi har. Jo, det nærmer sig...foråret.

    SvarSlet
  4. Høres ut som en heldig liten fugl:)

    SvarSlet
  5. Tænk, jeg oplevede stort set det du beskriver i dag. En enlig solsort sad og sang så melankolsk. Det virkede som den prøvede at kalde på foråret. Men smukt var det nu og det mindede lidt om når de synger så smukt om foråret. :-)

    SvarSlet
  6. Tak Marina....var spændt på om den var væk inden jeg fik kameraet fundet - men den blev siddende LÆNGE :0)

    -----

    Jeps....det slår dobbelt hurtigt Miri....

    -----

    Nej vel Ulla? Ikke kun Maria nyder godt af dine skønne kreationer fuglene elsker dem også :0)

    -----

    Ja det ser virkelig ud til at den nyder det....trods vinterkulden Linda :O)

    -----

    Er sikker på de kalder på foråret....de længes om ikke mere så mindst lige så meget som os :0)

    SvarSlet

Hjertlig velkommen i min have. Jeg er utrolig glad for og taknemmelig over at du har lyst til at være med. Din kommentar kort som lang er meget velkommen ;0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...